June 10, 2012

KERJA BARU. ALHAMDULILLAH...

Salam ^_^

Besok bermula lah satu lembaran baru dalam hidup Kyra. Kyra akan bekerja di tempat yang baru. Sebelum ni kerja biasa2 ja dan tempat pon biasa. Lebih kepada suka-suka just untuk mencari duit poket. Hehe. Kira besok kerja yang boleh dikatakan ok berbanding sebelum ni. Mungkin akan memberi satu peluang yang lebih baik pada masa akan datang. Hopefully, semuanya berjalan dengan lancar.

Tempat kerja baru ialah di pejabat MIDA, Pulau Pinang. Kyra berharap agar dapat menjalankan tugas dengan sebaik mungkin, menepati masa, berdisiplin, berdikari dan dapat menjadi seorang pekerja yang berdedikasi. hehe.

Setiap kerja ada cabaran yang tersendiri dan Kyra harus tabah. Tapi semuanya tak menjadi satu masalah jika kita yakin dan percaya pada diri sendiri. Yes ! Kyra percaya dan yakin dengan diri sendiri. Peluang dan kesempatan yang ada kita perlu gunakan dengan sebaik mungkin.

Ini lah masa dan peluang untuk Kyra menambah dan meningkatkan pengetahuan yang ada mengenai dunia sebenar di alam pekerjaan. Tambahan pula di situ ramai investor yang datang. So, Kyra boleh lah practice skipping. Haha. (*joking. speaking)

Dalam setiap perkara dan pekerjaan yang kita lakukan, kita mestilah jujur. Jadi, sebagai pemegang amanah dan diberi kepercayaan, Kyra perlu jalankan tanggungjawab ni sebaik mungkin. Semoga apa yang Kyra kan lakukan pada esok hari dan hari-hari yang akan datang sentiasa mendapat keberkatan. Amin. Hehe



Terima kasih sudi baca. LIKE sikit !

1 orang ringan tangan:

emmayuzaima said...

kyrah dah kja ea?? wuuuu bestnya :)