April 14, 2011

" sYg IDA "

Hari ini adalah hari yang sangat memalukan..dalam pukul 4.15 pm camtu aku buat public speaking..tgh duk cerita then ttba ja tremosi n trus mngalir air mata..ouwh !! sgt malu..huhu..ceritanya cmni..hmm..aku ckp pasal adik aku, IDA..minggu lepas dia kol n cakap kt aku dia ada prtandingan merentas desa kat sekolah..so, dia ckp tu mrentas desa yg trakhir bt dia sbb dia dah f thun ni..dia nk kekalkn prestasi dpt tmpat yg pertama mcm tahun2 sblm ni..semua org support dia except the only one person who never said "IDA" la yg akan menang..dia cakap lg yg dia takot nk lwn esok smpai xlalu nk mkn..sebagai kakak aku support dia..aku sgt yakin yg dia akn menang..fine la..then, dia ckp acara tu stat dlm kul 8.30 pg the next day n mayb dlm kul 9.00 lbey cmtu dah abeh la..sblum ni dia bt latihan dlam 2o mnt cmtu ja..dia kata klu mng dia akn kol aku..esoknya tu aku tunggu smpai tghari dia xkol pon..aku miskol..then dia kol tnya knapa?aku tnya la cmna mrentas desa td?sambil nangis dia ckp "dpt nombor 2 ja..sdeyh sbb semua org bg smangat n hrp dia mng tp xpon.."aku pon rsa agak sedih la dgr dia ckp cmtu..aku sgt sokong dia..tp nk bt cmna kta cuma mampu berusaha n selain dri tu ALLAH yg tentukan..mmmmm...ceritanya xdak la dramatic mna pon..aku ja emo..haha..nk bt cmna bkn sngaja nk tnjuk2..tujuan utama cuma nk share ja tp xsangka plak smpai bole nangis...ish3..hu..itu lah kasih sayang yang sebenarnya..baru nmpak btapa sayangnya aku dkt adik aku..klu x sblum ni xsdar.."kakak syg IDA n adik2 kakak yg lain".....


Terima kasih sudi baca. LIKE sikit !

0 orang ringan tangan: