April 14, 2011

mE !!

who is me?haha..aku hnyalah insan biasa yang telah menjalani hidup selama 20 tahun lamanya..my life is just a simple..but i am a bit choosy especially about food..i didn't like to eat such many things and sometimes my mom said "susah lah nk jga hang ni,hat tu xmkn hat ni xmkn"..haha..that's the real me..i hv a small family..wanna looking that ??no la..xpyah la..mmmm..long tyme ago i hv been stdying at SK Sg Dua..tu first education la..


...ni la gmbaq tyme darjah 3..muka knk2 lg...

tu darjah 3..ni plak tyme drjah 6..ce tgk ad pbzaan tak slpas 3 thun kmudian..


...tyme ni muka agk glap la...aktif bsukan la ktakn..

Hmm..wktu sekolah rendah ni kehidupan xda la brubah sgt..just a little bit..the most important things that have change me a lot was when i was in secondary school..i stayed at hostel n i know, i learn a lot of new things..i have been such an independent..pendek kta duk kt asrama ni telah mngajar aku mnjadi seorang insan yang bertanggungjawab..aku phm erti tanggungjawab sbg seorang anak, pelajar dan sbgai ahli dlm sesebuah masyarakat..waktu kt sekolah tyme f1-f3 ada usrah..kakak2 naqibah ajar kami n buat byk aktiviti yg boleh dmanfaatkn..sekolah pon ada buat byk aktviti stiap blan..kdg2 ad mgu bhsa,program pnghayatan n mcm2 la..tujuan prgram tu suma diadakan adalah utk memberi pndedahan kpd pelajar spya bergiat aktif n jd insan bguna..aku xtau nk ckp cmna tp tu lah..msg yg utama nk disampaikan di sini adalah kehidupan di hostel n sekolah menengah sgt menyeronokkan dan aku xakan lupakan spnjang hidup aku..perubahan yg telah memberi seribu erti dan mnjadikan aku seorang yg bguna la jgak kn..hmm...tp satu ja yg xleh nk ubah dlm dri aku ialah seorang yg agk pndiam..tp klu org yg dah knal aku tu len la..xkn nk diam plak..smbg sakan la..almost everything nk cta..
Dah2..meh sni tgk gmbq wktu skolah mnengah plak..cute sket wktu ni..hahah


...comey skit la dr hat yg skolah rndah pnya...he


Terima kasih sudi baca. LIKE sikit !

0 orang ringan tangan: