March 30, 2012

How The White gemok boy meet the Cute, Shy Girl (Part 2)

Salam ^_^v



Hola2 !! Wehooo ! Seronoknya. Mana taknya Kyra dah merdeka lorh. Alhamdulillah. Lega rasa sebab Kyra dah berjaya menamatkan pelajaran dalam Diploma in banking dengan jayanya. Hehe. Macam2 kisah suka dan duka yang Kyra alami semasa 3 tahun untuk menghabiskan kursus yang Kyra ambil tu. Walaupun ada banyak kisah di sebaliknya tapi pengalaman itu lah yang membawa Kyra sampai ke tahap ini. Alaa. Macam yang orang selalu cakap tu. "Pengalaman membuatkan kita menjadi lebih matang dan tabah". Yeah !! Betul kan ? Kena cakap betul jugak !  Wek ! Haha.

Okey. Sekarang nih baru lah rasa tenang, otak dah ringan sket dah sebab xperlu nak study lagi dah. Hehe. Buat sementara waktu ni lah. Lepas nih degree plak. I'Allah kalau ada rezeki. :) Sekarang nih kita ENJOY !!! Hahaha. 

Dah xda benda yang nak di buat Kyra nak story mory ja lah kt blog sunyi sepi ni. Huhu. Tak kesah lah asalkan Kyra suka, gumbira, lalalaala~ Oh yea. Rasanya Kyra nak continue entry yang INI. Hehe. Dah baca ka ?? Ahaha. Malu lah ! Aisey. ~ ;p

Oke ceritanya macam yang sedia maklum seperti yang bf Kyra tulis tu la. Biasalah Kyra ni pemalu orangnya. (*MALU ?? betul ka ??. hehe) Kebetulan pulak masa tu kawan2 girls yang lain duk gosip Kyra dengan bf Kyra tu. Tapi masa tu kami xdak apa2 lagi oke. :D So, agak segan la. (*Aisey. Perasan plak Kyra kan. Bt macam dia pon suka Kyra ja. Huhu). actually, depa saja ja gosip2.Boys ada 7 orang dan semua boys tu digosipkan dengan girls yang ada dlm kelas tu. Biasa la kelas dimonopoli oleh kaum Hawa. Hee

Boys pon macam xterkata apa. Bila nak masuk sorang2 macam fikir dua tiga kali gak kot. Haha. Sebab kalau masuk sorang mesti di padankan @ di gosipkan dengan someone. Hahah. Kesian3 ! Kyra pulak kena hosip dengan Mr. H. Itu lah. Theee~ Orang kata kalau duk sebut 40 kali akan jadi macam doa dan jadi betul. "Kata2 itu satu doa". Yes ! Alhamdulillah doa kawan2 agaknya. Heheh. Tu lah yang kekal sampai sekarang.

Bila dah di gosip rasa segan, malu suma ada. Tapi dalam xsedar mula suka la. Haha. Tak perasan bila stat suka. sebelum2 ni masa lower form suka tgk Mr. H dengan drumnya. haha. Setia sungguh dia dengan drum and band dia tu sampai masuk U pon still aktif. Tabik springgg lah !! 

Oke. Kyra rasa setakat itu dulu kot. Hehe. Macam xmenarik ja kan ? Dah xingt lah. Nnt Kyra story laen sebab perlukan masa untuk ingat memori lama. Haha.

Tata titi tutu.

Terima kasih sudi baca. LIKE sikit !

0 orang ringan tangan: